قیمت کرم دور چشم Gatio ضد چروک و سیاهی دور چشم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چشم ها نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارند. وجود انواع تیرگی و چین و چروک در این ناحیه علاوه بر تاثیرات فراوانی که بر زیبایی افراد می گذارد، می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

بسیاری از زنان در سنین مختلف از کرم های دور چشم برای محافظت و کاهش چین و چروک زیر چشم استفاده می کنند.

گاتیو یکی از بهترین و معروف ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات آرایشی و بهداشتی درجه یک تولید می کند. یکی از محصولات این برند محبوب در کاهش چین و چروک و رفع سیاهی دور چشم بسیار موثر است.

به لطف ترکیبات ویژه به کار رفته در این کرم، چین و چروک و لکه های تیره دور چشم به میزان قابل توجهی از بین رفته و به مرور زمان پوست لطیف و حساس این ناحیه تقویت می شود. علاوه بر این، این کرم با آبرسانی به پوست زیر چشم از خشکی و ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

در این مقاله از فروشگاه مستر بیز سعی کرده ایم هر آنچه که باید در مورد کرم ضد چروک دور چشم Gatio 20ml بدانید را به شما معرفی کنیم. ما را با یک محصول تجاری دیگر همراهی کنید.

قیمت کرم دور چشم Gatio ضد چروک و سیاهی دور چشم

کرم دور چشم ضد چین و چروک و سیاهی دور چشم Gatio 20 میلی لیتر
دسترسی سریع برای مشاهده محتوا
پپتید، سرامید، مرطوب کننده، ویتامین C، مقدار کمی لایه بردار پوست، کافئین و غیره. از جمله مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم Gatio هستند.

مواد انحصاری به کار رفته در تهیه این کرم گاتیو با حفظ و تامین رطوبت پوست، رفع خشکی دور چشم و نرم و مرطوب شدن پوست این ناحیه، چین و چروک و لکه های تیره دور چشم را تا حد زیادی کاهش داده است. بودن

از آنجایی که رگ های خونی زیادی در ناحیه زیر چشم وجود دارد، کافئین موجود در این کرم با گشاد کردن رگ های این ناحیه نقش مهمی در کاهش تیرگی و از بین بردن سیاهی دور چشم دارد.

پپتیدها یا پپتیدها؛ در واقع پروتئین های بسیار کوچکی متشکل از دو یا چند اسید آمینه هستند که به دلیل نقش مهمی که در تشکیل کلاژن دارند منجر به سفت شدن و روشن شدن تیرگی پوست می شوند.

به طور طبیعی در بدن هر فردی پپتید وجود دارد، اما با افزایش سن، میزان تولید کلاژن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و پوست به تدریج شل می شود. پپتیدها با تحریک کلاژن سازی و آبرسانی به پوست از ایجاد چین و چروک در این ناحیه جلوگیری می کنند.

سرامیدها در کنار سایر مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم Gatio هستند که به دلیل خاصیت آبرسانی استثنایی در کاهش چین و چروک و حفظ رطوبت اطراف چشم بسیار موثر هستند.

قیمت کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو

 

قیمت کرم دور چشم رفع سیاهی گاتیو در فروشگاه آقای بیز
این روزها فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که در عرصه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، فروشگاه آقای بیز با ارائه محصولات با کیفیت و اصل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فعال و محبوب در حوزه فروش محصولات بهداشتی در ایران است.

تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه شده در این فروشگاه از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو در بسته‌بندی تیوپی 20 میلی‌لیتری جهت استفاده آسان، در فروشگاه آقای بیز عرضه و قابل سفارش است.

جهت تهیه کرم دور چشم گاتیو 20 میل می‌توانید با کارشناسان و مشاورین ما در فروشگاه آقای بیز تماس گرفته و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم محصول مورد نظر خود را به راحتی از طریق سایت ما فروشگاه تهیه و خریداری نمایید.

برای دور ماندن از سواستفاده افراد سودجو و فرصت طلب، امکان تماس با مشاورین را برای شما فراهم کرده‌ایم؛ قبل از ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های موجود در فروشگاه تماس گرفته و هر سوال یا نگرانی در رابطه با این محصول دارید را با ما در میان بگذارید و از مشاوره رایگان تیم ما بهره‌مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی